коворкінги гнучкі офіси
мета
розвиток індустрії та її активне зростання
напрями діяльності
Досліджуємо, описуємо та розвиваємо коворкінг-ринок України, через:
a. організацію ринкових досліджень та надання доступу до авторських перекладів іноземних досліджень;
b. висвітлення результатів діяльності Асоціації та новин гравців ринку на сайті та в соцмережах, а також через забезпечення поширення новин ринку в профільних та масових ЗМІ;
c. встановлення міжнародних відносин, участь у міжнародних подіях, допомогу виходу на зарубіжні ринки та сприяння виходу іноземних брендів на локальний український ринок;
d. сприяння формуванню нормативно-правової бази функціонування ринку коворкінгів та гнучких офісів.
Підтримуємо гравців коворкінг-ринку України:
a. допомагаючи із налагодженням роботи ком'юніті, сприяючи знайомствам з потенційними амбасадорами локацій, проводячи зустрічі та інші події для спільноти;
b. надаючи сприяння у заповненні локацій через знайомства із потенційними клієнтами;
c. даючи поради щодо покращення локації та забезпечуючи їхнє впровадження, за запитом.
Проводимо освітню діяльність на коворкінг-ринку України:
a. надаючи доступ до інформації про історії успіху зарубіжних локацій, розповідаючи про тренди;
b. організовуючи події, що навчають створенню і управлінню коворкінгами та гнучкими офісами та надають практичні знання щодо відкриття та операційної діяльності коворкінгів;
c. допомагаючи гравцям ринку із рекрутингом – знаходженням профільних спеціалістів та навчаючи їх, за запитом.
Реєстрація на щорічну зустріч Асоціації коворкінгів
Залиште контакти, щоб зареєструватись!
підписатися на
розсилку АКУ
вакансії
Адміністративний директoр івент-простору
mOre — івент-простір, покликаний об'єднувати спільноту однодумців — прогресивних і небайдужих особистостей, які змінюють себе, а отже, і навколишній світ, на краще. Окрема будівля 1800 м/кв. на території ВДНГ. Oбов'язки: • управління внутрішніми операційними процесами • здійснення операційного управління командою проекту • участь у процесі реконструцкції та ремонту приміщення • участь у створенні організаційної структури • залученість у формуванні стратегії простору • адміністрування життєдіяльності простору • планування активностей (планові ремонти, сервіс, обслуговування ввіренного • обладнання простору) та бюджетування витрат • забезпечення дотримання стандартів сервісу та їх постійне вдосконалення • пошук підрядників та їх координація, • партнерська коммунікація та вирішення завдань з адміністрацією ВДНГ Обов'язкові вимоги: • релевантний досвід роботи від 2-х років • досвід в освітній/ресторанній/готельній сферах буде перевагою • розуміння івент ринку буде перевагою • навички створення, впровадження, аналізу й оптимізації бізнес-процесів • розвинені лідерські якості, впевнений досвід управління командою • впевнений навик організації робіт, планування та бюджетування • високий рівень розвитку комунікативних навичок • сервісність, орієнтація на командну взаємодію і результат команди Умови праці : • повна зайнятість • ринковий рівень доходу • гнучкий графік, залежить від потреб простору та графіку проведення заходів • офіс на ВДНГ після запуску (весна 2022) Прохання надсилати резюме на email: rozgon@osoba.pro