top of page
Пошук

7 порад майбутнім власникам коворкінгу

Коворкінги, як правило, не належать окремому бізнесу, а натомість мають відкриту структуру: об’єднують підприємців та бізнес-професіоналів з різних бізнесів, ринків та галузей знань. Такі локації цілком влаштовують фрілансерів, людей, які часто подорожують, та всіх, хто шукає творче та сучасне місце для роботи.


Є багато переваг у приєднанні до коворкінгу – вони набувають широкого визнання та використовуються всюди. Але що робити, якщо ви не можете знайти приміщення, яке вам підходить? Чи, взагалі, поруч нічого подібного не існує?


Подумайте про самостійне відкриття коворкінгу.


По суті, для початку вам потрібні лише місце та група людей зі спільними інтересами. Однак перетворити цей початковий капітал на привабливий простір, а згодом і на бізнес, складніше. Ось декілька порад, які слід врахувати, починаючи створення ефективного та дивовижного простору спільної роботи.


1. Спільнота – перша, простір – другий


Проведіть дослідження, щоб переконатись у наявності попиту на місце для спільної роботи. Не припускайте, що «якщо побудувати, вони прийдуть». Розгляньте можливість проведення заходів, щоб оцінити та збільшити інтерес. Створіть групу на MeetUp або Facebook і запросіть якомога більше колег та друзів.


Майте на увазі, що навіть якщо у вас немає значного попиту на приміщення для спільної роботи, ви все одно повинні продовжувати ідею в менших масштабах. Іноді просто потрібно знайти зручне місце для зустрічей кілька разів на місяць. Починати з малого і переростати у щось більше – це завжди хороша ідея.


2. Зосередьтеся на функціонуванні, а потім на бізнесі


Місця спільної роботи по всьому світі широко відомі тим, що є сучасними, стильними та технологічними. Все разом це утворює шалено креативне та енергійне середовище. Такі речі вимагають грошей, тому вам слід подумати, якою має бути оплата за перебування у вашому приміщенні.


Звичайно, вам потрібно розуміти інвестиції та поточні витрати, перш ніж складати бюджет, але краще бути чесними із собою: це місце отримання прибутку чи це робиться для натхнення? Багато приміщень для спільної роботи працюють на рівні беззбитковості з ідеєю, що середовище та неймовірні відвідувачі – це найважливіше.


3. Розташування, розташування, розташування


Вам захочеться мати простір, який є зручним, безпечним і який легко знайти. Приміщення для спільної роботи добре розміщувати у старих та недостатньо використаних будівлях. Зверніть увагу на міста, які протягом якогось часу були вільними.


4. Послуги важливіші за меблі


Наявність комфортного та творчого середовища, в якому можна працювати, є важливим, але забезпечення резидентів вірним переліком якісних послуг (наприклад, високошвидкісний інтернет) – безцінне.


Варто під час відбору надавачів послуг розповідати, що будуєте саме коворкінг. Доступ до потенційних клієнтів може їх зацікавити та дозволить вам отримати гарну ціну.


Що ж стосується меблів, то, якщо маєте обмежений бюджет, подумайте про подаровані речі. Або обіграйте ситуацію – дозвольте учасникам додавати власні деталі.


5. Зосередьтеся на місцевому рівні, потім виходьте за його межі


Навіть якщо ваш коворкінг не є для вас центром прибутку, ви все одно повинні позиціонувати його як бізнес. Важливо створити правильну маркетингову стратегію, яка приваблює потрібний тип людей.


Не обмежуйтесь лише місцевою рекламою, оскільки багато ділових людей, які подорожують, шукають приміщень для роботи у вашому місті.


6. Не ігноруйте підтримку


Зв’яжіться зі своєю державною та місцевою торговими палатами, щоб дізнатись про допомогу чи ресурси, які вони можуть надати. У багатьох містах є центри розвитку малого бізнесу або центри підтримки підприємництва, основною метою яких є надання допомоги та створення економічних можливостей для бізнесу. Шукайте та запитуйте про доступні гранти, які можуть допомогти вам фінансувати початкові та операційні витрати.


7. Проконсультуйтесь із досвідченими засновниками


Якщо ви досі не впевнені, як діяти далі, зверніться до інших коворкінг-центрів в інших містах, які обслуговують подібний цільовий ринок, і запитайте про пораду. Вся справа у співпраці – тому багато хто з них охоче допоможуть. Ви також можете знайти безліч інформації в інтернеті, включаючи Co-work Wiki, яка надає безліч корисної інформації та ресурсів, які допоможуть вам у цьому.


Я працюю у коворкінгу під назвою Startup.SC. Він розпочинався як невеличке приміщення у колишньому відділенні банку тому і за кілька років став великим і добре організованим простором із бізнес-інкубатором. По мірі зростання популярності зростала і кількість професіоналів, які приходили та працювали тут. Я на власні очі бачив, як створювались та розквітали партнерські і дружні стосунки, які переросли у великі компанії та ділові можливості.


Вам не потрібно вірити мені на слово. Очевидно, що зростаюча кількість приміщень для спільної роботи по всьому світі є вагомим доказом популярності та ефективності гнучких робочих приміщень. Вони надають ресурси і натхнення. Та головне, що вони надають –нове оточення, що дозволяє відволіктись від щоденної рутини, одноманітності та інших факторів, що заважають продуктивній та ефективній роботі.


Автор: Пітер Гаска, консультант з питань управління та підприємництва

2 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page