top of page
Пошук

Чому чесність — це найкраща маркетингова стратегія для вашого коворкінгу

У статті ми обговоримо типові маркетингові помилки, яких припускаються коворкінги при просуванні свого бізнесу. Перебільшення й викривлення фактів є дуже спокусливим ходом, який на перший погляд має зробити рекламні повідомлення привабливішими для широкої аудиторії. Однак, у довгостроковій перспективі, така стратегія хибна. Навіть якщо вам вдасться укласти деякі ситуативні угоди, нові резиденти підуть, коли дізнаються, що реальність не відповідає очікуванням. Чи хотіли б ви дізнатись, як створити чесні маркетингові повідомлення, що відповідають цінностям вашого бренду та його позиціонуванню на ринку? Тоді ця стаття для вас, адже ми розповімо про те, як надійно привернути увагу потрібної вам аудиторії.

Маркетингові повідомлення, які вбивають ваші продажі

У цьому розділі я розповім про кілька популярних переваг коворкінгу, які в рекламних кампаніях часто є неточними чи просто маніпуляцією.


Швидкісний інтернет

Почнімо з переваг, на які претендує майже кожен робочий простір. Як часто ви бачите подібні гасла на вебсайтах коворкінгу? У нас найшвидший Wi-Fi! Суперчасто. Але чи справді це перевага коворкінгу? Швидкий інтернет — це те, що резиденти очікують мати за замовчуванням. Фактично, це те, заради чого вони приходять. Хоча, якщо ваш робочий простір призначений для кухарів або перукарів — ви навряд чи вразите їх надшвидким інтернетом. Вони цінують інші зручності, наприклад, професійне обладнання. Отже, якщо ваша цільова аудиторія зацікавлена в інших конкретних зручностях — просто зосередьтесь на них замість швидкості інтернету. Втім як діяти, якщо ваш робочий простір призначений для технічних людей та розробників? Швидкість інтернету для них є ключовою. Я рекомендую вам вказати точні цифри, щоб не звучати розмито. Як швидко працює ваш WiFi? Яка середня швидкість завантаження та вивантаження даних доступна вашим резидентам? Якщо ви раптом виявите, що цифрами не варто вихвалятись — виправте це, щоб відповідати найвищим стандартам. Втім, коли це неможливо зробити — краще вкажіть реальну швидкість інтернету. Резиденти не почуватимуться обманутими в перший день роботи у вашому коворкінгу. Погодьтесь, це було б найгіршим початком відносин.


Динамічне товариство

Спільноти є однією з головних причин того, чому підприємці приходять у коворкінги. Коворкінгове ком’юніті — це суть та найбільша цінність спільного робочого простору. Якщо ваш бренд коворкінгу дійсно зосереджений на побудові динамічної спільноти, вам не складно розповісти про неї більше. Приєднуйтесь до нашої активної спільноти! Просто прочитавши, що у вас є ком’юніті, людина не може зрозуміти, чи воно ідеально підходить їй. Звернення до «правильних» потенційних резидентів, які прагнуть бути частиною щасливого, успішного товариства є дуже важливим для вашого коворкінгу. Адже з «поганого симбіозу» навряд чи вийде побудувати лояльні відносини між вами та клієнтом. Отже, як ви можете виразити свій дух спільноти? Це насправді легко за допомогою сучасних медіатехнологій. Використовуйте відео, фотографії, інтерв’ю, аудіозаписи, відгуки, публікації в соціальних мережах тощо. Нехай ваша «активна спільнота» сама себе представить.


Активна співпраця

Коли ви заявляєте, що члени вашої спільноти співпрацюють, потенційні клієнти сподіваються, що вони отримають допомогу зі своїм проєктом: будь-то стартап, некомерційна організація, мистецтво тощо. Якщо в коворкінгу вони бачать звичну картину: ваші резиденти працюють, епізодично перериваючись на каву, перекус чи невеличкі розмови на загальній кухні, то розчарування не уникнути. Стане очевидно, що інші резиденти не мають часу заглиблюватися у ваш бізнес. Співпрацюйте з іншими резидентами. На жаль, справжня робоча синергія між членами спільноти відбувається не у кожному коворкінгу. Якщо вам пощастило реалізувати таку співпрацю — надайте правдиві докази. Ви можете написати тематичні дослідження або зняти відеоінтерв’ю з резидентами, які співпрацюють. Нехай підприємці описують свої проєкти, публікують історії у вашому блозі та вебсайті. Якщо у вас є докази співпраці, то можете зробити посилання на матеріал. Так ваше маркетингове повідомлення звучатиме переконливіше. Дізнавшись більше про приклади класних колаборацій, потенційні клієнти дуже захочуть потрапити у ваш коворкінг та, можливо, навіть придбають членство.

Великий досвід роботи з резидентами

Багато коворкінг-центрів заявляють, що вони орієнтовані на людей. Однак гасла про найкращий досвід резидентів звучать нудно та необґрунтовано. Ми робимо ваше життя щасливішим! Якщо ви дійсно орієнтовані на людей — доведіть це. Найкраще буде, якщо ви уважно переглянете весь процес отримання інформації про реєстрацію в коворкінгу, членські бонуси, організаційну соціалізацію тощо. Розумні простори використовують кращі шляхи діджиталізації. Тому, в ідеалі, шлях вашого клієнта має виглядати так:

  1. Потенційний клієнт чи резидент заходить на онлайн-платформу коворкінгу, де можна знайти всю необхідну інформацію про робочий простір, бонуси, резидентів, спільноту та ціни.

  2. Реєструється через просту онлайн-форму, доступну на тій самій платформі.

  3. Отримує запрошення приєднатися до спільноти коворкінгу. Для цього завантажує безкоштовний мобільний додаток, що дає миттєвий доступ до віддаленого бронювання, стрічки спільноти, послуг, переваг, розблокування дверей, друку та іншого.

Якщо шлях вашого клієнта схожий на цей, то вам не потрібно говорити, наскільки ви дбаєте про комфорт клієнтів, адже вони вже відчувають вашу турботу.

Підвищена продуктивність та креативність

Існує багато статей, досліджень і статистичних даних, які свідчать про те, що фрілансери є більш продуктивними та креативними у коворкінг-просторах. 89% резидентів повідомляють, що вони щасливіші відколи приєднались до коворкінгу. ~ergonomictrends.com Але правда в тім, що ви не можете гарантувати ріст продуктивності та креативності. Лише деякі резиденти стають більш ефективними. Творчість і продуктивність відносні. Вони залежать від багатьох факторів — простору, атмосфери, спільноти, індивідуальних уподобань та інших факторів. Щоб бути більш продуктивним та креативним, підприємець повинен бути толерантним до візуальних та звукових подразників, що можуть відволікати увагу в коворкінгу. Це особливо важливо під час роботи у відкритому просторі. Отже, якщо ви запевняєте, що ваш робочий простір допомагає бути продуктивнішим і креативнішим, розкажіть, як саме. Можливо, ваші резиденти почуваються більш впевнено в оточені спільноти, що турбується про них… Можливо, ваш простір пропонує схованки та напівприватні місця для тих, хто потребує певної самотності та концентрації… або ж навпаки. Можливо, ваші резиденти отримують більше натхнення у спільноті інших креативних людей.

Деякі інші перебільшення

Часто, щоб виглядати більш солідно та авторитетно, коворкінг-центри хваляться винятковим партнерством та обіцяють стартапам наставництво. Пам’ятайте, що ви не можете претендувати на те, щоб називатись партнером місцевого самоврядування лише через те, що ви провели спільну подію. Ви не можете бути партнером Google, якщо лише зареєструвались у деяких партнерських програмах, що дають вашим резидентам бонуси, як от безкоштовні кредити на рекламу. Якщо партнерські відносини не прописані у вигляді контракту, а партнери не беруть участь у житті вашого простору — ви вводите своїх клієнтів в оману та ризикуєте своєю репутацією. Чому б не продемонструвати деякі реальні партнерські стосунки з місцевим бізнесом? Я розумію, що місцевий ресторан, який обслуговує резидентів вашого офісу, навряд чи матиме ефект, що змусить щелепу відвиснути, але це чесний спосіб вести бізнес, не обманюючи та не фальсифікуючи факти. Те саме стосується менторства. Така програма включає регулярні зустрічі з досвідченими бізнесменами, які діляться своїми знаннями зі стартапами. Якщо у вас справді є такі люди, вітаю, ваш коворкінг — це простір для прискорення бізнесу. Але якщо ви маєте на увазі, що резиденти можуть звертатися один одного за порадою — це не наставництво. Ви можете назвати це дружбою, духом громади, приналежністю… як завгодно тільки, щоб не розчарувати людей, які підписалися на ваші послуги через те, що ви презентуєте себе як бізнес-інкубатор.

Висновок

Ми живемо у світі хайпу. Звідусіль лунають перебільшення. Здається, що єдиний спосіб вирізнятися з-поміж конкурентів — це бути яскравішим і голоснішим за них. Сподіваюся, прочитавши цю статтю, ви не використовуватимете цей підхід. Насправді іноді, щоб привернути увагу публіки, потрібно говорити пошепки, а не кричати. Я також раджу вам триматися якомога далі від неточностей, введення в оману, перебільшень та фальсифікацій для продажів. Краще будьте нещадно чесними, щоб виділити себе серед конкурентів і залучити цільову аудиторію. Контрастуючи з іншими, ваш маркетинг буде виглядати свіжо та працюватиме чудово, адже досвідчені споживачі втомилися від байок. І на останок. Пам’ятайте, що фотографії та відео набагато переконливіші, тому я закликаю вас використовувати їх на повну силу. Оригінал статті з’явився у блозі компанії andcards

2 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page