top of page
Пошук

Проведена зустріч-презентація дослідження ринку коворкінгів


В онлайн та офлайн форматах подію відвідали більше 60 осіб, серед яких представники гравців ринку, компаній з комерційної нерухомості та девелоперських компаній. Вони мали змогу не лише дізнатись про актуальний стан ринку, але і плідно поспілкуватись між собою, поділитись досвідом і домовитись про можливі колаборації. Консалтигнова компанія у сфері комерційної нерухомості CBRE Ukraine та платформа для коворкінгів andcards, наші почесні партнери, допомогли у проведенні опитування та аналізі даних. Медіапартнером заходу стали Vector – медіа про креативну економіку. Опитування тривало цілий березень 2023 року і охоплювало події від лютого 2022 року до лютого 2023. Участь у ньому взяли 40 операторів та власників коворкінгів (79% з них представляли мережеві коворкінги) і 630 резидентів з 13 міст: Києва, Львова, Ужгорода, Ірпеня, Житомира, Івано-Франківська, Хмельницького, Тернополя, Кременчука, Кропивницького, Одеси та Чернівців.


Отже які основні висновки дослідження?


  • 53% респондентів, які закривали свої коворкінги, вже відновили роботу.

  • 50% зазначили, що закрилися через неоплатоспроможність діяльності, 30% – через тимчасову окупацію або пошкодження місцезнаходження.

  • 10% респондентів призупинили роботу для розширення локації, також 10% не змогли домовитися з власниками приміщень.

  • На запитання про плани щодо розширення мереж у 2023 році, 50% операторів коворкінгів, які брали участь у дослідженні, відповіли “так”, а інші 50% – “ні”.

  • Середнє зниження цін на коворкінги в Києві становить 5-10%, в інших регіонах – від 6% до 14%.

  • Найвищі середні показники заповненості коворкінгів за рік повномасштабної війни були зафіксовані у четвертому кварталі 2022 року. Протягом перших трьох місяців 2023 року цей показник склав 61,8%.

  • 45% клієнтів коворкінгів назвали наявність укриття, стабільного інтернету та електроенергії основними факторами для продовження або початку роботи у коворкінгу. 28% опитаних виділили можливість спілкування та співпраці в межах коворкінг-спільноти. Крім того, 22% вказали на важливість якості обслуговування та розташування, а 18% згадали наявність знижок.

  • Майже 60% резидентів коворкінгів представляють сферу IT і технологій. Близько 20% – з сфери маркетингу.

  • Основними факторами для подальшого розширення мереж коворкінгів оператори вважають стабільну заповнюваність локацій понад 80%, відновлення економіки до рівня до війни, вигідні умови суборенди та повне припинення військових дій на території України.


Ці висновки дослідження дають уявлення про стан ринку коворкінгів в українських містах під час війни і зможуть стати корисними для розуміння росту і розвитку індустрії в майбутньому.

Повна версія досліджень двома мовами доступна для учасників та партнерів Асоціації Коворкінгів України. Якщо ви бажаєте її отримати, будь ласка, доєднуйтесь до нас, або, якщо маєте додаткові питання, пишіть на пошту hello@coworkingassociation.org.ua

69 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page