top of page
Пошук

Звіт про перший місяць роботи Асоціації

Нам вже є, чим пишатись: ми створили найбільшу та найповнішу базу коворкінгів та гнучких офісів України. До неї включаються локації, як називають себе коворкінгами, які по факту надають послуги оренди робочих місць та пропонують користувачам офіси, що змінюються у розмірі разом із командою. Її презентація відбудеться незабаром.


Охопити весь ринок за місяць нелегко, тому ми запросимо всіх бажаючих переглянути цю базу, знайти в ній свою локацію та перевірити інформацію про неї. Якщо ж локації не буде чи буде невірна інформація – треба буде терміново писати нам про це, і ми швиденько це виправимо. Це стосується також і тих локацій, які відкрились після 12 березня поточного року. Це все – дуже важливо, оскільки ми переходимо до наступного кроку.


Проведення дослідження


Ми розпочали підготовку до фундаментального вивчення українського ринку коворкінгів. Для цього запросили міжнародних фахівців – іспанську компанію coworkintel, дослідників та аналітиків у галузі коворкінгів. Також з нами вже компанія CBRE, з іншими партнерами продовжуються переговори.


Ми запрошуємо усіх бажаючих стати партнерами цього дослідження. Долучайтесь!


Дослідження має на меті не лише зафіксувати стан справ, але й описати витоки ситуації, що склалась, та дати прогнози щодо шляхів розвитку. Вперше планується залучення та опис локацій по всій Україні, а не лише окремого регіону, та аналіз, як українські коворкінги працюють під час карантинних обмежень.


Опитування дозволить створити не лише опис ринку коворкінгів та структурувати його гравців, але й сформувати портрет клієнта (теперішнього та потенційного), що підвищує цінність його результатів для всіх гравців ринку.


Члени Асоціації


Ми продовжуємо збільшувати кількість людей, локацій та організацій, які долучаються до Асоціації. Наша кількість постійно збільшується. Звичайно, трохи гальмують карантинні обмеження, але ми впевнені, що вони минущі, а наша діяльність – надовго.

Якщо ви ще не підписали наш Меморандум, саме час дати нам знати– ми зв’яжемось з вами та обов’язково знайдемо шлях до партнерства.


Робочі групи АКУ


Створені три робочі групи, члени яких активно розвивають свої напрямки, і вже мають деякі напрацювання.


Так, робоча група з організаційних питань провелf вже три зустрічі, в одній з яких брали участь юристи, які проконсультували щодо реєстраційних та інших законодавчо-адміністративних питань.


Також працює робоча група з проведення досліджень ринку. Дослідження, про яке казали раніше, – результат спільної роботи членів робочої групи та компаній-партнерів. Незабаром будуть нові повідомлення – не перемикайтесь.


Третя робоча група займається питаннями функціонування Школи адміністраторів коворкінгів: розробкою методології, підбором викладачів та створенням методичних матеріалів.


Найближчі плани


Незабаром розпочнеться нова фаза проведення дослідження: ми закінчуємо формування листа опитування та почнемо запрошувати челнів Асоціації та тих, хто ще не з нами, до участі.


Планується запуск профільної емейл-розсилки з новинами ринку, аналітичними матеріалами та унікальним локальним контентом. Якщо це цікаво, підписуйтесь.


Сподіваємось, що ситуація, яка склалась в Україні, полегшиться і ми зможемо закінчити процеси реєстрації Асоціації, щоб вже перейти до наступних кроків у юридичному та законодавчому напрямках діяльності.


Зі звітом про те, чи вдалось нам реалізувати ці плани та просунутись далі по шляху створення професійного об’єднання українських коворкінгів, обов’язково ознайомимо вас за місяць.

1 перегляд0 коментарів

Comments


bottom of page