top of page
Пошук

Технології допомагають знизити витрати

В часи пандемії, віддаленої роботи та розподілених команд конкуренція за кожного резидента стала агресивніше, адже локдаун та робота вдома впливають на завантаженість локацій – найнижчу з 2008 року, каже регіональний директор компанії Yardi, що розробляє ПЗ для коворкінгів, Джастін Харлі. Він вважає, що конкурувати та готуватись до нової нормальності зараз можливо лише за рахунок зменшення витрат через впровадження технологій.


«Перш ніж панікувати, коворкінгам варто навести лад у своїх бек-офісах, – вважає він. – Їм потрібно подивитись на свої процеси та запитати себе: як ми можемо бути ефективнішими? Можливо, зараз вперше вони мають час на оцінку ефективності і пошук шляхів вдосконалення, оскільки конкурентна боротьба посилюється».


Залюднений ландшафт


На світовому ринку існує безліч прикладів вдалого створення власниками приміщень коворкінгів, також розповсюджена модель створення коворкінгів та управління ними залученими командами. Наприклад, інвестиційний траст British Land створив власний гнучкий простір Storey в 2017 році, у 2019 році його конкурент LandSec представив бренд Myo.


Менші оператори комерційної нерухомості також починають долучатись до процесу. Наприклад, компанія TCN, що створює офіси для креативних бізнесів. На сьогоднішній день цей оператор переорієнтував під гнучкі простори 400 тисяч квадратних футів по всій Великобританії – небагато для галузі, але перевага полягає у тому, що оператор володіє цими активами, а не орендує їх.


Такі гравці «вичавлюють існуючих операторів, які здають нерухомість орендодавців», пояснює Харлі. Орендодавець із власним приміщенням може запропонувати кращу ціну, аніж оператор-орендар. Якщо раніше оператори могли зробити ставку на конкуренцію за рахунок якості послуг, то ця ставка не діє під час глобальної пандемії, коли абсолютно всі зазнають зменшення прибутку. Зараз, стверджує Харлі, займе компанія-орендар вільний простір у будівлі, якою ви керуєте, чи ні, залежить виключно від вартості.


Наведення ладу


У операторів коворкінгів є значні можливості заощадити, використовуючи технології для впорядкування. Історично, технічні рішення в цьому секторі орієнтувались на клієнта, а саме на покращення його користувацького досвіду: наприклад, бронювання кімнат для переговорів, цифрові ключі та комунікація. Сучасні технічні рішення можуть оцифрувати багато бек-офісних функцій.


«Ми захоплюємося property tech і тим, що технології роблять для резидентів коворкінгів, але ми забуваємо навести лад всередині, – каже Харлі. – Існує багато неефективності в діяльності, дехто досі використовує Excel для обліку. Люди все ще виконують обходи із аркушем паперу та олівцем. І це – лише декілька з багатьох типів неефективності галузі».


Типовим прикладом Харлі вважає процес виїзду з коворкінгу. Традиційно він відбувається наступним чином: орендар повідомляє про виїзд, представник оператора відвідує приміщення, оцінює, які роботи потрібно виконати, та замовляє різні послуги у сторонніх виконавців (в одних – фарбування стін чи заміну килима, у інших – виставлення рахунків, бухгалтерський супровід тощо).


Все це консервативно робиться за допомогою паперових документів та електронних листів. На сьогодні існують інші, більш ефективні та ергономічні рішення: інспектор може використовувати мобільний застосунок на смартфоні для створення чек-лісту під час візиту, а програмне забезпечення автоматично сформує та дасть замовлення підрядникам – це економить час, а отже, гроші.


«Коли відбувається тиск на прибуток, варто шукати шляхи економії, – вважає Харлі. – Якщо ви впровадите хороші технології, ви зможете отримати користь, яку не можливо передбачити, – наприклад, можливість переорієнтувати чиюсь діяльність задля більшої прибутковості».


Не зважаючи на те, що мільйони людей, які зараз працюють вдома, можуть і не повернутись в свої нові чи оновлені гнучкі простори, можна впевнено сказати, що з часом ринок коворкінгів вийде з-під впливу глобальної пандемії. Коли це станеться, контроль над витратами буде не менш важливим у зростаючому конкурентному середовищі. Як каже Харлі: «Операторам потрібно бути готовими до того, що люди повернуться, бо це є невідворотним».

2 перегляди0 коментарів

Kommentarer


bottom of page